neděle 1. června 2014

Youtubers: Smosh

Dvojice nejlepších kámošů, Anthony Padilla (ten se sexy účesem a roztomilým úsměvěm :3) a Ian Hecox (ten druhej) založili osm let zpátky kanál s názvem Smosh. Píšou vtipný scénky, skeče a dělají si srandu skoro ze všeho. Vždy, když je mi smutno nebo mám z něčeho strach, pustím si něco od nich a hned mám lepší náladu. Dobře zasazený sprostý slova dělají jejich skeče správně kořeněný. Nesmí chybět ani jejich ksichtíky, které parádně podtrhnou situaci. Stejně tak vymazlený jsou jejich kostýmy :3. Ať už se jejich terčem stanou nerdi, vlasy, Miley Cyrus nebo zombie útok vždy padám smíchy ze židle a zároveň si uvědomuji jakej master borec jsem, když rozumím jejich anglickýmu blábolení!
Kluci zároveň rozjeli Smosh 2nd channel a blog www.smosh.com, kde je plno vtipným doplňujících scén, bloopers, behind scenes videí a na blogu články co mě fakt baví :)




                          


JulEs

                                                                                  


Žádné komentáře:

Okomentovat